Awards

2019

  • NS Stations Huurdersprijs 2019 voor omzetgroei

    Smullers mocht tijdens de huurdersbijeenkomst van NS Stations de prijs in ontvangst nemen voor grootste omzetgroei. Van alle landelijke huurders heeft Smullers de grootste omzetgroei gerealiseerd; in de eerste drie kwartalen van 2019 heeft geen enkele andere landelijke huurder méér omzetgroei doorgemaakt dan Smullers. Het is het eerste jaar dat NS deze prijs uitreikt.

2012

  • Schiphol Corporate Responsibility Award

    De Schiphol Consumer Awards worden jaarlijks uitgereikt aan business partners die een buitengewone prestatie hebben geleverd op het gebied van gastvrijheid, innovatie en kwaliteit. Schiphol kent deze prijzen toe aan business partners die zich op grond van hun innovatieve bedrijfsvoering of positieve prestaties hebben onderscheiden van de overige bedrijven.

    Gerzon mocht de prijs in de categorie Corporate Responsibility in ontvangst nemen vanwege de uitgebreide integratie van haar duurzaamheidsbeleid in de dagelijkse gang van zaken binnen het bedrijf.

2011

  • Schiphol Guest Friendliness Award

    In het kader van de Schiphol Consumer Awards heeft Gerzon de Guest Friendliness Award in ontvangst mogen nemen. Reizigers kozen in drie verschillende categorieën de meest gastvrije en klantvriendelijke bedrijven op de luchthaven. De toekenning van de award is gebaseerd op de onderzoekresultaten van de Shopping Monitor, Horeca Monitor en Service Monitor, aangevuld met Mystery Visits.