Smullers en IJscuypje starten samenwerking
Smullers en IJscuypje slaan de handen in één en gaan samenwerken op de NS stations Amsterdam CS en Rotterdam CS. Het fastfoodconcept dat als eerste snackbarketen in Nederland een Beter Leven Keurmerk heeft gekregen, heeft haar assortiment uitgebreid met schepijs. Smullers heeft de keuze laten vallen op het ambachtelijke ijs dat met passie wordt gemaakt door IJscuypje.
“Voor Smullers is dit een logische keuze, IJscuypje biedt o.a. vegan ijs en milkshakes wat uitstekend past bij de vegetarische loempia’s & hamburgers die zeer in de smaak vallen bij de keuzebewuste NS reiziger”, aldus Twan Vissers, Commercieel Directeur Food &Travel bij Lagardère.
IJscuypje biedt 24 verschillende smaken ambachtelijk ijs aan in de Smullers snackbarketen op de centraal stations van Amsterdam en Rotterdam. Aanstaande woensdag 21 juli tussen 14:00-15:00 in Amsterdam en donderdag 22 juli tussen 14:00-15:00 in Rotterdam, zijn sommige roomijs smaken en sorbets gratis uit te proberen.
“Door ons ambachtelijke ijs zelf te proeven merk je het verschil, wij besteden veel liefde en aandacht tijdens het maken van ons ijs en dat proef je. Wij gebruiken biologische zuivel waardoor het roomijs van IJscuypje vol van smaak is, voor ons sorbetijs gebruiken wij 60% fruit zonder toegevoegde suikers en zuivel. Al het ijs van IJscuypje is ook geschikt voor een verfrissende milkshake”, volgens ijsmaker Edwin de Koeijer, oprichter van IJscuypje.
Om te beginnen start de samenwerking in Amsterdam en Rotterdam, Smullers kijkt uit naar een langdurige partnership met IJscuypje, en sluit niet uit dat er meer verkooppunten worden geopend bij de Smullers winkels op de NS stations in Nederland.
Smullers is het eerste fastfoodconcept dat in Nederland een Beter Leven Keurmerk heeft gekregen. Smullers laat op deze manier zien dat het mogelijk is om op een verantwoorde wijze een fastfoodconcept te exploiteren. Smullers heeft 27 winkels op NS stations verspreid door heel Nederland.
Smullers is onderdeel van Lagardère Travel Retail, één van de vier divisies van de Lagardère Group een wereldwijde pionier in de Travel Retail industrie. Verspreid over 39 landen heeft Lagardère Travel Retail meer dan 4800 winkels, gespecialiseerd in Travel Essentials, Duty Free, Fashion en Foodservice. In Nederland is Lagardère Travel Retail meer dan 50 jaar actief in 3 business units: Travel Essentials, Fashion en Foodservice. Lagardère Travel Retail is een expert in het opzetten en opereren van Travel Retail concepten op vliegvelden en stations en beheert een divers portfolio van meer dan 100 merken.